عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










چرا به سر نمی شود خزان قصه های من
چرا نمی رسد به گوش طنین نعره های من
مرا به خلوتی رسان ترانه ای ساز کن
این شب بی ستاره را تا سحر آواز کن
مرا بخوان امید جان که در سکوت خوانده ام
گوشه نشین غربتم در انتظار مانده ام
بیا بیا عطش شکن بیا بیا که تشنه ام
بیا بیا به یاد آن سینه ی ریشه دشنه ام

.......................................................

تـو بآشی
مـن بآشمـ ؛

و ...

هــیچ ! دُنــیـآ همـ ارزانی ِ خودشآن!

.....................................................

سیگارش را می گذارد زیر لبش و می گوید :

آتیش داری داداش ؟!

جواب می دهم :

توی جیبم که نه ...
ولی در دلم دارم ...

به کارت میاد .........؟!

..................................................

کاش می*دانستی
من سکوتم حرف است
حرفهایم حرف است
خنده*هایم حرف است
کاش می*دانستی
می*توانم همه را پیش تو تفسیر کنم
کاش می*دانستی
کاش می*فهمیدی
کاش و صد کاش نمی*ترسیدی
که مبادا دل من پیش دلت گیر کند
یا نگاهم تلی از عشق بدستان تو زنجیر کند
من کمی زودتر از خیلی دیر
مثل نور از شب چشم تو سفر خواهم کرد
تو نترس...
سایه*ها بوی مرا سوی مشام تو نخواهند آورد
کاش می*دانستی
چه غریبانه به دنبال دلم خواهی گشت
در زمانی که برای غربتت سینه دلسوزی نیست
تازه خواهی فهمید
مثل من عاشق مغرور شب*افروزی نیست
__________________



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 29 / 6 / 1390برچسب:جملات عاشقانه,جملات عاشقونه,جملهای جدید عاشقانه,جملات جدید غمگین,,ساعت18:34توسط آرمین نخستین | |


?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br